Friday, August 31, 2012

Pinangga Kong Ginikanan

Oh, pinangga kong Nanay og Tatay
Sa gugma ninyo nako nananalaytay
Sa pagmatuto og pagpadako kanako
Sa maayong pamatasan kami nagtubo

Kamo ang akong bahandi dinhe sa kalibutan
Nga dili nako mahikalimtan
Kay kaninyo man ako nagagikan
Kay kamo man ang pinangga ko ginikanan

Kamo man ang nagpadako kanako
Ako man ang bunga sa inyong mga damgo
Gasa ni Lord nga labing gamhanan
Nagpasalamat ako sa inyong pag-atiman

Kay kamo hapit naman mupanaw ning atong kalibutan
Ako napod ang mopangga ninyo og mu-atiman
Kay inyong kamot og tuhod luya naman
Busa ani-a ako kaninyo, kanunay sa pag-atiman

Kamo ang akong bahandi
kamo man ang naghatag kanako ug kinbuhi
Maong pagpangga usab ang akong sukli
Kay managsama kita og pagbati
Sa paghiguma maoy tiunay og putli

by: Erikho Obido

No comments:

Post a Comment